Documental Bye Bye Barcelona

https://www.youtube.com/watch?v=mSAPqGijeiY

Recentment he tingut la sort de conèixer aquest documental anomenat “Bye Bye Barcelona”. Només puc dir que ha sigut un cop de realitat esfereïdor, perquè tot i que tots  els barcelonins ho tenim davant dels ulls, sembla que no ho vulguem veure. Crec que poca cosa puc dir jo, perquè el documental esta explicat massa clar, fins i tot fa mal. 

M’agradaria demanar perdó a tots el veïns de la zona pròxima al Park Güell, ja que, en aquest blog, i dit amb paraules meves, justificava el preu imposat recentment per l’entrada a aquest recinte. Entenent que la proposta en la musealització era molt bona i que valia els 8 euros. Contribuint, potser, en tot aquest despropòsit. Soc arqueòleg i treballo en qüestions de patrimoni i difusió i només amb aquesta visió ho vaig voler mirar. No vaig saber mirar més enllà. No vaig saber pensar en les persones de l’entorn. Perdó.

Aquesta entrada ha esta publicada en Barcelona, Barcelona Contemporanea, Barcelona Medieval, Barcelona Moderna, Barcelona Modernista, Folklore, Museus. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

